Privileged?

Hello sorry för bad uppdatering men jag har inte haft så mkt lust och har faktist inte mått så bra har gått och hostat hela dagen idag och det känns som om jag har blod i halsen :/ Hoppas jag inte mår dåligare imorn och kan gå till träningen ! Men som ni ser på rubriken där det står " Privileged" Så har jag blivit helt freakretardish ! Den är bra fast påminner mej lite om "twilight" asså inte att det vampyrer osv men lite åt hur bella har jacob som bästis och edward som kille typ på samma vis är det i privileged har bara 1 serie kvar sen är jag klar med säsong 1 ! HAppy or what? hahah men jag ska ladda ner den imorn :D /// Ciao skriver ett inlägg snart



                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0