Om ...

Om ... ja som sagt jag heter Amanda , och bor med min mamma som jag kallar såklart mamma och pappa som jag kallar för pappa hah och så klart har jag en katt :D  Har tänkt på att skaffa en hund men det blir om en stund. Jag går i en skola som är lite längre bort än där jag bor men den e perfekt ! Jag har en bästavän som jag bara har kännt i högstadiet. Hon heter Ella. Jag har också mina andra vänner det vill säga inte att dom är vanliga utan jo jag har vanliga också men dom här är något jag består av deras namn kanske inte berätta något för er men om ni följer bloggen förstår ni vem och hur varje person i mitt liv spelar roll för mej. Jag har också en syster Paris hon är inte direkt en syster men hon är ingen bästis eller vän hon är en syster.



Andrea: Andrea är en person jag aldrig skulle klara av mej utan hon kan alltid lyssna och finns alltid där hur långt bort man än är spelar ingen roll om man är i tjaffs med henne eller inte. Men hon är också för svår att förstå.



   Minea : Hon har en humör som ingen i världen har hon kan få varje person att må bra på nollsekund.Hon påminner mej om en söt liten sjungande leksak i BR.

Ella : Ella är något som fick mej upp på mina ben igen, Hon har varit där och stöttat mej vid alla ögonblick när andra inte funnits där va mer kan man säga..

Paris : Paris är en rolig person som förstår mej och vet nästan mer än alla om mej. Vi brukar inte snacka om privata saker med henne vet inte varför mej det e så .

Romina :  Romina har jag inte kännt så länge men hon har varit underbar och alltid lika rolig har aldrig sätt henne på dålig humör . 

Ida:ja har inte heller vart så mkt med henne men hon kan alltid lyssna men hon kan också lätt förändras det vill säga hon ändras efter dom hon är med, men hon är en underbar person.

Nina : Nina har vart mej nära förut men det var då .. nu är det liksom inte samma kontakt osv men hon r en av dom finaste vännerna jag någonsin   haft hon är verkligen fin ! 

Alexandra  : Ida va ska man säga hon är trevlig snäll fast hon har som alla tjejer sin bitchighet ibland men det har vi alla tjejjeR?hon har otroligt fint hår ! hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0