Helo !

Hejsan alla personen som läser det hära ! Jag är en 14årig tjej som tänkte skaffa mej en anonym blogg, eftersom jag har redan en blogg som jag knappt uppdaterar ? Men ska försöka lyckas med den iaf ?:D Iaf har tänkt mej att berätta om mitt vardagliga liv skolan osv . fast mer i detaljer om alla mina vänner och hur jag känner för dom killar osv fast så klart har alla personer i MIN saga andra namn. Alla har det jag, min mamma& pappa alla som jag känner osv men bloggen kommer vara nästan som allas förutom att den kommer ha mkt tankar och va jag tycker så hoppas ni gillar det. Hejdå !


                                                                                                              this is how it is .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0